Breuken oefenen: ‘gelijknamig’ of ‘ongelijknamig’
Categorieën
6de leerjaar
Automatisatiefilmpjes
Breuken, deel 2
Doelen
Gegeven breuken benoemen als ‘gelijknamig’ of ‘ongelijknamig’.
Yo!
Weet jij al veel over breuken?
Ja? Dat wil ik eens testen!
Wij gaan samen oefenen op muziek. Ik ben echt benieuwd, hoe goed jij mij kan nadoen en...hoeveel antwoorden jij juist zal hebben!
Yo, tot zo,
Yarno
Weet jij al veel over breuken?
Ja? Dat wil ik eens testen!
Wij gaan samen oefenen op muziek. Ik ben echt benieuwd, hoe goed jij mij kan nadoen en...hoeveel antwoorden jij juist zal hebben!
Yo, tot zo,
Yarno
Geen toegang tot dit filmpje
Om dit filmpje te bekijken, moet je abonnee zijn van Xnapda. Word nu abonnee om op een leuke manier heel wat bij te leren.
Wil je graag abonnee worden?
Bekijk de tarieven